24 7 / 2014

Yippeee! The weekend’s almost here! WooHoo! πŸ’ƒGoood morning & happy Thursday you beautiful people! 😁😘

Yippeee! The weekend’s almost here! WooHoo! πŸ’ƒGoood morning & happy Thursday you beautiful people! 😁😘

24 7 / 2014

Best way to save counter space & conveniently store your #makeup brushes. Just screw into the wall & voilà! πŸ˜ŠπŸ‘ #MAC #makeupbrushes #DIY #spacesaverideas

Best way to save counter space & conveniently store your #makeup brushes. Just screw into the wall & voilΓ ! πŸ˜ŠπŸ‘ #MAC #makeupbrushes #DIY #spacesaverideas

23 7 / 2014

Haha! Waaaake up people! Sorry, it’s only Tuesday πŸ˜œπŸ˜‚πŸ˜ Lol have a fantabulous day!! 😘

Haha! Waaaake up people! Sorry, it’s only Tuesday πŸ˜œπŸ˜‚πŸ˜ Lol have a fantabulous day!! 😘

23 7 / 2014

Yay! Turned out great. Just like #ChickenPapaya so ONO! β€οΈπŸ‘ #JustLikeMomMakeUm #ChickenChayote

Yay! Turned out great. Just like #ChickenPapaya so ONO! β€οΈπŸ‘ #JustLikeMomMakeUm #ChickenChayote

22 7 / 2014

California Coast, you so goooorgeous. ❀️😍☺️ even w/ the marine layer, the sunset tonight turned out magnificent tonight. At my favorite park. Thanking [him] for all our blessings. πŸ™ #LA #SouthBay #SoCal #CaliCoast #Sunset #beautiful #breathtaking #wow #amazing #neverforget #blessed

California Coast, you so goooorgeous. ❀️😍☺️ even w/ the marine layer, the sunset tonight turned out magnificent tonight. At my favorite park. Thanking [him] for all our blessings. πŸ™ #LA #SouthBay #SoCal #CaliCoast #Sunset #beautiful #breathtaking #wow #amazing #neverforget #blessed

21 7 / 2014

#Sunset on the Palos Verdes cliffs. πŸŒ… It was like the end of the world kinda cliff. Nothing ahead but ocean & sunset. Refreshing for the soul. So beautiful, almost surreal. πŸ™ #LA #SoCal #PalosVerdes #Sunset #wow #breathtaking #friends #beautifulsunset

#Sunset on the Palos Verdes cliffs. πŸŒ… It was like the end of the world kinda cliff. Nothing ahead but ocean & sunset. Refreshing for the soul. So beautiful, almost surreal. πŸ™ #LA #SoCal #PalosVerdes #Sunset #wow #breathtaking #friends #beautifulsunset

21 7 / 2014

Sunday sunset on the Palos Verdes cliffs. 😍😌 Simply magnificent. I’m speechless. Seriously. #LA #PalosVerdes #Magnificent #Amazing #Sunset #Wow

Sunday sunset on the Palos Verdes cliffs. 😍😌 Simply magnificent. I’m speechless. Seriously. #LA #PalosVerdes #Magnificent #Amazing #Sunset #Wow

20 7 / 2014

Chicken Ceasar wrap from this place is amazing! And the chocho latte is a perfect refreshing beverage! Love Blue Butterfly. My new fave spot in #ElSegundo πŸ˜β˜ΊοΈπŸ‘ yayerz #mggfood #foodporn #instafood #foodstagram  (at Blue Butterfly Coffee Co)

Chicken Ceasar wrap from this place is amazing! And the chocho latte is a perfect refreshing beverage! Love Blue Butterfly. My new fave spot in #ElSegundo πŸ˜β˜ΊοΈπŸ‘ yayerz #mggfood #foodporn #instafood #foodstagram (at Blue Butterfly Coffee Co)

20 7 / 2014

Sunday Seamask #Selfie πŸ˜πŸ˜„ The best way to utilize a relaxing day at home. Oh yeah. Lol #GRATiAE

Sunday Seamask #Selfie πŸ˜πŸ˜„ The best way to utilize a relaxing day at home. Oh yeah. Lol #GRATiAE

19 7 / 2014

Whoa. This is bomb tastic! Veggie tempura roll w/ their secret teriyaki sauce. 😁😍 OMG I’m in Loooooove. #mggfood #piscesSushi  (at Pisces Sushi & Teriyaki)

Whoa. This is bomb tastic! Veggie tempura roll w/ their secret teriyaki sauce. 😁😍 OMG I’m in Loooooove. #mggfood #piscesSushi (at Pisces Sushi & Teriyaki)